CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 2, 2009

Aidiladha

Tahun nih aku sambut raya aildiladha di kampung aku kat simpang renggam.. baru lah nak amik gambar family.. tak gi studio pon sbb ada sekali amik gambar kat studio hasilnya hampagas betul..mcm aku jek yg amik.. sengall tul kedai tu.. masa nk bergambar nih aimy baru jek bangun tido.. so dia serius aja la.. ok layan la gambar raya family ku yang memang gedikz bila bergambo.. haha

three of us

one big family.. haha


candid sementara aimy tido



pose ntah apa2

3 comments:

  1. wah2 hepy fmily!!!..hehe..da lma x nmpak adik2 awk yg dulunya kecik2 kn Angah..skang sume da beso2..jap jek msa b'lalu..rupa2nya da tue da kite..huhu..

    ReplyDelete
  2. ketua geng..from UK...heheDecember 2, 2009 at 7:22 PM

    waahh..sedondon pakai baju raya..baju raya pose ke..baju khusus raya aji? aku anak branak dah takde la baj raya pasni..pakai baju 'rojak'..g tp kalau aku sempat balik viva b4 raya next year..boleh la aku beli yg baru kot..itu pun kalau ada rezki viva la..ngeri aku..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. ala baju raya pose nih.tapi bergambar untuk raya haji.. ok la tu kan....

    ReplyDelete