CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 21, 2009

Hasil kerja tangan ku & adik2

ok atas permintaan ketua geng.. ( mcm geng samseng aja ek.. haha) aku tepek la gak gambo aku wat coklat2 aritu.. so ni lah aktiviti yang dah selamat aku buat dengan coklat nih..
  1. Coklat2 yang kawan MIL aku tempah untuk besday anak dia.. 6 btg lollichoc bear + 2 kotak coklat yg 9 pcs. aku bg extra lollichoc bear ntah bape tak ingat.
  2. Coklat yang student aku sharifah tempah untuk dia makan2 20 bijik bentuk love stobery ganache (10 dark choc + 10 white choc) - aku bg extra 1 lollichoc + 5 bijik praline mint ganache
  3. Coklat2 untuk bebudak kat kampung ( tu yg keluar coklat lembu, mickey mouse semua tu)

  4. Oreo Cheese Truffle.. nih aku carik resepi kat internet.. aku suka cheese kan.. so carik la something yang leh related kat ngan choc. haha rasanya memang aku suka walaupun rupanya tak bape comel.. haha
  5. Buat coklat untuk hantaran tunang bagi kat sepupu Mr Hubby Kak Linda yang tunang Ahad lepas.. aku buatkan 35 biji assorted choc dengan bekas hantaran yang ber 'riben'

  6. last sekali projek aku ialah sabtu lepas... buat marshmallow choc.. marsmallow nih halal tau.. payah nk carik.. tapi kalau berminat leh bgtahu aku ok. sedap tau marsmallow choc nih .. yummy yummy

di harap ko puas hati ye kak..

senarai menunggu lak (ntah bila laa aku nk buat ni) :

  1. Kawan MIL aku oder lagi untuk besday anak dia lagi sorang.. benda yang sama dengan sebelumnya.
  2. Student aku sharifah kata pon nk oder lagi.. haha hubby dia kata best.. tak tahu la.. dia nk amik hati aku kot. haha

2 comments:

  1. ketua geng..from UK...heheDecember 21, 2009 at 6:13 PM

    massssssssss!!!!!!!aku nak orderrrrrrrrrr...menarik nyer coklat ko tu!!!!!

    ReplyDelete
  2. jauhh la ngek.. kalau ko kat sini agaknya dah muntah2 makan cokelat aku.. haha

    ReplyDelete