CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 3, 2009

Trip to Terengganu ~ Part 2

Lepas merehatkan diri setelah melalui perjalanan yang panjang.. pepagi ahad tu aku bangun ngan Mr Hubby masak nasi goreng paprik (Mr Hubby yang masak) aku pembantu chef aja.. kul 9.30 kami bertolak ke masjid kristal.. nk gak tgk apa yang gah sangat tu.. masjid kristal tu dekat dengan taman tamadun islam.. ada la banyak replika2 masjid dr seluruh dunia.. ada ke orang nk gi tgk?? (sebab kena bayar) hehe.. aku sbb nk cepat gi amik2 gambo jek kat masjid kristal.. sbb nk rushing gi majlis kawen kawan aku kat Besut..

nih gambar2 kami beraksi di depan masjid.. Ya Ampunnnn.. hehe
Daripada masjid kristal aku ngan family aku terus menghala ke besut sebab dh janji ngan iszan n el.. lama giler tak jumpa diaorg.. last aku jumpa azi n iszan masa kawen aku la.. hehe. malangnya hanya mereka berdua aja yg kelihatan yg lain tak tahu mana ghaibnya.. hehe.. ke si EL tak jemput.. hahah . Sampai umah el terus jumpa pengantin.. jejak kasih jap ngan member2 aku pastu makan dengan bestnya sebab lauknya sedap + aku pon lapo.. hehe..
nih la kawan aku masa degree yang terakhir menamatkan zaman bujangnya.. Selamat pengantin baru semoga tabah melayari bahtera rumahtangga yang tak sepi dari dipukul gelombang... hahahha cewaahhh lama tak mengarang nih.. hehe





kami bertiga dengan anak masing2... dengan anak aku yang paling tak leh dok diam .. abis diusiknya tudung pengantin.. aimy.. aimy

dah habis makan n jumpa pengantin kami melepaskan hajat hajat ayah aku sebenonya nk ke kelantan.. gi pasar siti khadijah la.. soping tak abih2.. kat sana sory tak bergambar ek.. kusut aku ngan aimy tido lagi.. ngan sesak lagi sekali ada pulak jumpa student.. haha student aku di mana2.. kul 4 petang baru bertolak balik dr kelantan ke homestay aku kat KT.. mak aiih jauh betul.. lepas tu ada lagi aktiviti kami malam tu... nak tahu apa?? tunggu aa part 3 nnt..

2 comments:

  1. ketua geng..from UK...heheDecember 4, 2009 at 1:32 AM

    best2 citer ko..update lg part 3..cuti skolah kalau kat kelantan..rakyatnya yg di merata ceruk m'sia ni balik kg mcm balik raya..sebab tu la sesak..

    ReplyDelete
  2. tapi kan kak masa gi ok jek Alhamdulillah.. masa balik tu memang ujan aja manjang.. ok jap lagi aku update part 3.. haha

    ReplyDelete