CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Showing posts with label makan. Show all posts
Showing posts with label makan. Show all posts

Thursday, April 15, 2010

Makan2 @ Puri Pujangga UKM

Tengah hari tadi aku dijemput untuk lunch bersama warga kerja Kursus Aplikasi Teknologi Maklumat 2010 (KATeM'10) di puri pujangga.. sebut pasal puri pujangga nih teringat aku masa we all gi makan sama2 kat situ ngan kak zura sekali.. masuk awal kul 12 sampai kul 2 dok situ.. hahahaha kejap2 bangun.. kejap2 bangun.. best giler laa.. tadi cume aku sorang aja team guru yg terlibat .. so takde lah nk fun sgt.. asal perut kenyang sudahh.



ok kat puri pujangga ni menyediakan makanan buffet bfast ngan lunch yg aku tahu la.. tapi syiookk aa makan kat situ ala-ala makan kat hotel tapi takdelahh bersinar2 bintangnya.. hehe
Macam2 menu disediakan dari appetizer.. western food, salad, menu org melayu.. (nasi laaa tu) sampailah ke dessert. Ceh dh macam jurucakap puri pujangga la pulak aku nih.. kuikuikui

Sup isi ketam dan udang.. sedappp ada satu lagi yg aku tak upload pasta arabiata namanya.. tgk kat fb ok


Ni lauk yg aku amik.. nasi putih sikit.. nasi goreng.. ayam percik .. daing salai masak lomak cili api.... kangkung belacan... tahu yg lembik tu (tak tahu nama)...ulam .. cencalok ngan sambal belacan.. adalah beberapa lauk yg aku tak amik.

Bubur som-som.. buah-buahan ngan popia (inti dia mcm kuah spegeti)

aku ngan ju (pembantu aku masa bengkel) ngan ira

dan yang paling best skali tadi dapat gak sijil penghargaan dan bayaran .. hehehe.. A
lhamdulillah rezeki


Tuesday, January 12, 2010

Apabila kesibukan melanda

lately ni aku mmg bz.. baru mula kelas kan untuk sem baru.. emm lama tak update blog.. last weekend aku gi malaysian chocolate fair kat mid valley.. grab la mould satu hehe.. yg lain2 tu aku dok cuci mata jek..

sebenonya aku nk update blog pasal aku gi makan kat RFC 2 minggu sudah masa aku balik johor.. ( akak sila jeles la ngan aku sbb aku dapat makan RFC dulu dr ko.. hehe) lokasinya kat kluang johor.. ntah nape ntah kat kluang yg ada dulu.. aku tanya bebudak tu dia kata after this lokasinya kat bangi..

apa pendapat aku?? hiasan dalaman dia ok aa oren.. mcm restoren linda on lak... haha air dia mmg best aa radix nya brand semua.. ayam ada original and spicy gak.. nasi pon ada.. pizza pon ada.. semua ada la.. tapi bagi tekak yg dah biasa makan K** maybe akan komen tu ini aaa kan.. biasa la ni benda baru.. beli tu pon leh dapat point tau kalau guna kad HPA.. rugi aku tak ingat ko ic/ kad ko kak.. hehe next time la.. haa satu lagi.. bukan RFC je yg ada tau, RCH pon ada (Radix Chicken House).. yang ni aku lalu jek tapi tak masuk.. giler pecah perut nk makan kat 2-2 tempat tu.. hehe

ok tu jek la kot untuk masa yg terhad ni.. banyak keje menanti aku pas ni.. jumpa lagi jika ada masa dan kelapangan. Layan la gambar2 ni ok.