CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 15, 2010

Makan2 @ Puri Pujangga UKM

Tengah hari tadi aku dijemput untuk lunch bersama warga kerja Kursus Aplikasi Teknologi Maklumat 2010 (KATeM'10) di puri pujangga.. sebut pasal puri pujangga nih teringat aku masa we all gi makan sama2 kat situ ngan kak zura sekali.. masuk awal kul 12 sampai kul 2 dok situ.. hahahaha kejap2 bangun.. kejap2 bangun.. best giler laa.. tadi cume aku sorang aja team guru yg terlibat .. so takde lah nk fun sgt.. asal perut kenyang sudahh.



ok kat puri pujangga ni menyediakan makanan buffet bfast ngan lunch yg aku tahu la.. tapi syiookk aa makan kat situ ala-ala makan kat hotel tapi takdelahh bersinar2 bintangnya.. hehe
Macam2 menu disediakan dari appetizer.. western food, salad, menu org melayu.. (nasi laaa tu) sampailah ke dessert. Ceh dh macam jurucakap puri pujangga la pulak aku nih.. kuikuikui

Sup isi ketam dan udang.. sedappp ada satu lagi yg aku tak upload pasta arabiata namanya.. tgk kat fb ok


Ni lauk yg aku amik.. nasi putih sikit.. nasi goreng.. ayam percik .. daing salai masak lomak cili api.... kangkung belacan... tahu yg lembik tu (tak tahu nama)...ulam .. cencalok ngan sambal belacan.. adalah beberapa lauk yg aku tak amik.

Bubur som-som.. buah-buahan ngan popia (inti dia mcm kuah spegeti)

aku ngan ju (pembantu aku masa bengkel) ngan ira

dan yang paling best skali tadi dapat gak sijil penghargaan dan bayaran .. hehehe.. A
lhamdulillah rezeki


1 comment:

  1. ketua geng..from UK...heheApril 17, 2010 at 12:39 AM

    gilerr jeles aku tgk ko mkn kat puri pujangga..aku nak baaaalikkkkkkkkkk!!!!!!

    ReplyDelete