CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 19, 2010

Happy Besday Abang

hari nih besday Mr Hubby yang ke 30 tahun.. wahh angka depan tu dh tuko ke 3 la pulak.. pasni giliran aku.. huhuhu kena terima kenyataan la nih... actually semalam dah celebrate besday ngan family aku kat alamanda.. ala makan2 aja.. hadiah mcm biasa la back dated.. hahah.. hari nih aku masak sup sayor ngan makaroni ngan sadin... haha boleh gitu? ikut tekak aku aja.. nasib la Mr Hubby no hal bedal aja apa yg aku masak.. sedap dia tambah laa. tak sedap sikit jek makan.. aku pkkkkkkkkkkkkkkkkk la sendiri.. wakakaka..
ok la untuk abang.. "selamat hari lahir... semoga pjg umo.. sihat, murah rezeki.. dipermudahkan segala urusan dan semoga terus menjadi ketua keluarga yang terbaik buat kami (setakat nih diriku ngan aimy la.. heheheh)... WE LOVEEEE U"
p/s : plan holiday jangka pendek on ek... :D.. hahaha
ok citer dulu gambo kemudian baru letak.. tak sempat

3 comments: