CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Showing posts with label friend. Show all posts
Showing posts with label friend. Show all posts

Monday, October 26, 2009

Baby oh baby

hah korang jangan salah sangka lak.. nih bukan pasal aku pregnen ke apa tau.. nih sebab weekend lepas aku gi tgk 2 org baby.. satu baby kawan aku ezan (aku panggil dia uda) and satu lagi baby ina (one of guru IT).

sabtu lepas abis kelas aku dapat berita yg uda dah bersalin.. Alhamdulillah it's a baby boy.. aku lak yg rasa mcm dapat baby hepi giler.. ptg tu aku, Mr Hubby & for sure aimy ikut skali la kan gi purtajaya. tapi aku jek yg naik aimy stay ngan ayah dia.

Her baby's name is Muhammad Dzikri Wafi.. nice name secomel tuan punya diri.. ok kat bawah nih ada la beberapa pic yang aku sempat amik untuk tatapan kawan2 yang lom tgk dzikri.



Dzikri - 1 day
eh dzikri dah bukak mata tengok antie.. :)
Harusnya gambar aku mesti ada la kan..

Dzikri with his momma


Ok pastu ari ahad nya pulak aku bertiga gi umah ina pulak.. ina dah lama bersalin dia pantang kat kg esok dah naik keje.. haha baru hegeh2 gi tgk baby dia... wow montel sangat.. geram aku tgk.. berkat susu ibu secara eksklusif la kan.. tahniah tahniah.. teruskan usaha ina.. go go chaiyukk.. sepanjang aku datang haifa asyikk sleep aja aku kacau pon dia tak bangun.. ok layan la gambar hayfa.. Nama penuh dia kalau aku tak silap la Wan Nurhayfa Shakirah (ina sila betulkan kalau salah ok)




ok sekian saja lawatan baby minggu ini... pasni nantikan entri majlis perkahwinan kawan aku dan percutian kami November ini.. (ceh citer macam gi London aja.. hahhahah gasak laa nih kan blog aku) :p

Tuesday, September 29, 2009

Aimy & Biha

Biha dan Aimy berjumpa di Pontian.. masa nih kami beraya umah cik zarah.. makan macam2 ada.. to mama bha.... layan la gambar2 ini okehh.

say cheeseeee

sorang pandang atas .. sorang pandang bawah.. jangan pandang belakang udah le



uikss jangan gadoh2

Nabiha Jameela