CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Showing posts with label Contest. Show all posts
Showing posts with label Contest. Show all posts

Wednesday, November 11, 2009

My Funniest Baby Contest

aku tahu gambo ni aku penah post b4 this.. tapi ada aku kisah?? haha aku suka gamba ni and nih je la gambar yg sesuai untuk masuk contest umidanish ni. so layan je la yer. salah satu sebab aku nk join sebab hadiahnya cloth diaper.. kalau ada rezeki aku nk yang kaler pink ituuu kod 03 :) terima kasih ye penaja sebab bermurah hati menaja hadiah yang best tu.

Kategori A : Baby Gurl la kan
Nama pun Gurl : Nur Aimy Azzalea Amirudin
Umur : 9 Bulan


MY FUNNIEST BABY CONTEST


BerMula : 20 Oktober hingga 13 November 2009 (12.00 tengahari)


Berumur : 1 bulan hingga 3 tahun

Kategori A : baby gurl
Kategori B : baby boy


Hadiah :

-1 Cloth Diaper Lunatots bagi setiap kategoriSponser dari Babyumishop
- 1 helai baju baby bagi setiap kategoriSponser dari IT @ RLiiT'S BoutiQe & beuty Centre


Hadiah PiliHan unTuk Peserta Bertuah-
1 Diaper StackerSponsor dari Moms&babyshop


Syarat Penyertaan:
- Jadi Follower Umidanish dan sponsor2 serta add Umidanish dalam bloglist anda

- Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini
- Membuat entri mengenai contest ini diblog anda
- Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda dengan aksi Funny yang paling menarik hati para juri. Sila nyatakan nama si comel dan umurnya. Sila juga nyatakan apa yang terdapat di semua blog sponsor umidanish.
- Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke Umidanish dan semua sponsor (no link back will be disqualified)

Sponser 1 :

Blog ni ada Tupperware,Cloth Diaper, Diaper staker, Bio aura dll
Sponser 2 :
IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre (http://www.hidupharmoni.blogspot.com/)
Blog ni ada jual ECPI
Sponser 3 :
Blog ni ada Jusmate5,dll


- Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini.
- Hanya satu sahaja pemenang bagi setiap kategori, jadi pastikan anda meletakkan satu gambar baby anda yang memiliki aksi lucu paling cutes.
- Semua penyertaan akan diadili oleh parajuri yang akan dilantik oleh umidanish sendiri.


Hadiah pilihan untuk peserta bertuah akan dicabut oleh baby danish sendiri..

Hadiah ini untuk selain pemenang kategori A dan B.


jom meriahkan contest ni.

Cutes Baby In Blue Contest

wahhh hari nih modul aku dah berjaya disiapkan. Alhamdulillah tinggal nk gi ngajo je kat bengkel weekend ni. Ok lah tutup citer pasal modul dan bengkel yang memeningkan pala aku sepanjang minggu ni. hari nih aku nk join contest anjuran Eliza mama putra putri :) sooo sweet.
CUTEST BABY IN BLUE CONTEST
contest ini akan berakhir pada 17 November 2009
TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :
1. Terbuka kepada kesemua blogger yang menjadi follower saya secara langsung & tak langsung
2. Dengan Sukahati dan rela hati menjadi FOLLOWER saya di Blog ini..
3. Linkkan -elizakru.blogspot.com di blog anda
4. Sila Add kan Banner Contest di side bar blog memasing...banner tersebut mestilah di link kepada entry contest ini
5. Sila buat special entry utk contest ini dan upload 1 keping gambar anak uols in blue..tak kisah la pakai baju biru ke, kasut biru ke, as long ada biru
6. Sila link kan url blog anda di comment saya ini bagi memudahkan saya melihat pernyertaan anda.
7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional berdasarkan kecomelan baby dan kualiti gambar serta gambar yg menarik perhatian juri
8. Had umur baby uols :- newborn ~ 5 tahun9.

ok la ni gambar aimy yang ibu pertaruhkan.. hehe walau apa pun aimy tetap cute dalam hati ibu & ayah.. love you always sayang



Nama buah hati kami : Nur Aimy Azzalea Amirudin

Umur : 9 Bulan 1 Minggu

Thursday, October 22, 2009

Cute Baby in Walker Contest

semenjak 2 menjak nih rajin lak ibu aimy nih surf contest2 nih ye.. hehe. Ok kali nih teruja pulak dengan contest yang dianjurkan kat blog ometomei sempena ulangtahun Nur Aqilah Insyirah yang kedua (anaknya bukan maknya tau). contest nih akan berakhir 31 oktober nih.. so apa lagi tepek la gambo aimy.. so layannnn
aku tepek la gamba aimy dengan walker yang dibelikan oleh atok mat ngan atok mai. bila? alamak memory lost la lepas bersalin nih.. haha tapi masa bulan pose aritu la kan.

Nama Annakku : Nur Aimy Azzalea Amirudin

Umur : 8 Bulan 3 Minggu

gambar nih masa kat umah kak zura.. pinjam jek walker dini.. so kredit to dini




yang walker hijau nih la yang Aimy punya... memula naik dia takut sebab mata ketam itu haha lama2 dia gigit ketam itew.. :)

ok nih pada pandangan aku kebaikan walker ni.

  • selesa untuk aimy and untuk aku gak la pasal aku leh letak dia dalam walker than aku leh buat keje.. huhu
  • interactive gak sbb leh pusing2... leh tekan2... ada lagu.. ada lampu yang special skali ada mata ketam tu.. hehe.. (korang nya ada ke?)

keburukan lak pasal walker nih

  • ada bunyi muzik tapi alahaiii pelannn sangat.. tak dengo. untuk halwa telinga aku la.. pada aimy maybe ok kot.. haha

ok tu je.. aku nk gi bengkel linux ni .. huhu harap2 berjaya la. aminnn