CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 22, 2009

Cute Baby in Walker Contest

semenjak 2 menjak nih rajin lak ibu aimy nih surf contest2 nih ye.. hehe. Ok kali nih teruja pulak dengan contest yang dianjurkan kat blog ometomei sempena ulangtahun Nur Aqilah Insyirah yang kedua (anaknya bukan maknya tau). contest nih akan berakhir 31 oktober nih.. so apa lagi tepek la gambo aimy.. so layannnn
aku tepek la gamba aimy dengan walker yang dibelikan oleh atok mat ngan atok mai. bila? alamak memory lost la lepas bersalin nih.. haha tapi masa bulan pose aritu la kan.

Nama Annakku : Nur Aimy Azzalea Amirudin

Umur : 8 Bulan 3 Minggu

gambar nih masa kat umah kak zura.. pinjam jek walker dini.. so kredit to dini




yang walker hijau nih la yang Aimy punya... memula naik dia takut sebab mata ketam itu haha lama2 dia gigit ketam itew.. :)

ok nih pada pandangan aku kebaikan walker ni.

  • selesa untuk aimy and untuk aku gak la pasal aku leh letak dia dalam walker than aku leh buat keje.. huhu
  • interactive gak sbb leh pusing2... leh tekan2... ada lagu.. ada lampu yang special skali ada mata ketam tu.. hehe.. (korang nya ada ke?)

keburukan lak pasal walker nih

  • ada bunyi muzik tapi alahaiii pelannn sangat.. tak dengo. untuk halwa telinga aku la.. pada aimy maybe ok kot.. haha

ok tu je.. aku nk gi bengkel linux ni .. huhu harap2 berjaya la. aminnn

1 comment:

  1. salam aimy tomei..tq join cntest auntie..

    gud luck yer sayang

    ReplyDelete