CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 11, 2009

Cutes Baby In Blue Contest

wahhh hari nih modul aku dah berjaya disiapkan. Alhamdulillah tinggal nk gi ngajo je kat bengkel weekend ni. Ok lah tutup citer pasal modul dan bengkel yang memeningkan pala aku sepanjang minggu ni. hari nih aku nk join contest anjuran Eliza mama putra putri :) sooo sweet.
CUTEST BABY IN BLUE CONTEST
contest ini akan berakhir pada 17 November 2009
TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :
1. Terbuka kepada kesemua blogger yang menjadi follower saya secara langsung & tak langsung
2. Dengan Sukahati dan rela hati menjadi FOLLOWER saya di Blog ini..
3. Linkkan -elizakru.blogspot.com di blog anda
4. Sila Add kan Banner Contest di side bar blog memasing...banner tersebut mestilah di link kepada entry contest ini
5. Sila buat special entry utk contest ini dan upload 1 keping gambar anak uols in blue..tak kisah la pakai baju biru ke, kasut biru ke, as long ada biru
6. Sila link kan url blog anda di comment saya ini bagi memudahkan saya melihat pernyertaan anda.
7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional berdasarkan kecomelan baby dan kualiti gambar serta gambar yg menarik perhatian juri
8. Had umur baby uols :- newborn ~ 5 tahun9.

ok la ni gambar aimy yang ibu pertaruhkan.. hehe walau apa pun aimy tetap cute dalam hati ibu & ayah.. love you always sayang



Nama buah hati kami : Nur Aimy Azzalea Amirudin

Umur : 9 Bulan 1 Minggu

1 comment:

  1. salam ibu aimy,
    aimy mmg cute sgt..

    ada 1 je incomplete..link banner tu nnt awk amend letak link contest ye

    overall, lulus >_<

    ReplyDelete