CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 23, 2009

Kerja yang tak ada penguhujungnya...

huhu sadisnya tajuk.. agak lama gak aku tak update blog.. dengan aimy yg tak bape sihat minggu lepas... mcm2 hal lah. Aku nih pulak tengah berhempas pulas marking final paper untuk HUKM.. exam sabtu lepas.. kiranya nk siapkan keje sebelum aku bercuti panjang khamis nih .. hoorayyy (sampai selasa je pon... bukan panjang mana sangat.. haha). perancangannnya nk gi terengganu.. sebab ada one of my best fren masa degree dulu kawen kat besut. So aku ngan family kira plan nk gerak sabtu ni la ... ahad majlis dia.. Tapi menakutkan pulak dengar berita ari nih.. besut ranking kedua banjir terburuk.. kuala terengganu yang pertama.. huhu ke aku salah dengor.. tapi dah 2 org mention benda yang sama nih.. ntah la kalau ada rezeki kawan aku tu sampai la aku ke sana.. kalau tak memang terkilan tapi nk buat mcm mana.. kita hanya mampu merancang.. Tuhan yang tentukan semuanya.

2 comments:

  1. ketua geng..from UK...heheNovember 24, 2009 at 3:38 AM

    hari jumaat ni ko confirmkan balik banjir ke tak..kalau ada rezki line clear, boleh gerak..bw bekalan aimy byk2 coz journey agak jauh dan ini membosankan budak2..k..take care..

    ReplyDelete