CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 6, 2009

Dating...

haha tajuk jek dah gempaq.. khamis minggu lepas aku ngan Mr Hubby amik cuti.. nak release tension bekerja , maklumlah kami nih kan pekerja berkaliber berkaki lebar.. (tapi keje aku tak siap2 hahaha). Agenda pertama mestilah anta cik aimy ke school dulu... supaya dia lebih tenang merehatkan diri dan kami boleh rehat & berangan mcm zaman bercinta kui..kui..kui . Pastu kami gi bfast kat Restoren Amir.. haha Mr Hubby nak gak bfast kat restoren dia.. so layan aja la.

lepas makan we all terus gi mid valley.. we all tgk wayang citer "Pisau Cukur".. ok la citernya takyah pk2 banyak sbb aku malas nk pk kan... so sbb citer nih memenuhi citarasa aku yg nk release tension aku bagi 4 bintang **** out of 5... aku suka la lakonan fazura ngan ada sorang budak baru tu... nama tak ingat tapi wataknya sbg faqir.. soo sweeettttt.

abis tgk wayang biasa la kebulur pulak... makan kat pizza hut lak.. order banyak mcm leh abis tapi kami makan sup aja dah kenyang boleh gitu. lepas makan shoping2 sikit apa yang patut pastu balik la.. sekejap je tapi berbaloi baloii. terkenang zaman bercinta dulu jek.. oopss tapi masa bercinta aku tak tgk wayang okehh.. huhu.

kami yang berdua-duaan mcm perasan bujang


si comel yang kena tinggal kat school.. next time ibu bwk aimy gi zoo ok

3 comments:

  1. wah3 angah..bukan main lg ek..
    ksian si Aimy u all g tinggal..
    tp xpe rr..sesekali b'2 lbih baik kn..hehe..
    mcm sy da bosan b'2..bla rr plak nk b'3..hahaha..

    ReplyDelete
  2. ketua geng..from UK...heheNovember 11, 2009 at 6:31 PM

    wah...good2..teruskan agenda bercinta dgn suami sendiri..hehehe..

    ReplyDelete
  3. hahah ko pon lagi best bercinta kat obersea

    ReplyDelete