CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 12, 2010

Apabila kesibukan melanda

lately ni aku mmg bz.. baru mula kelas kan untuk sem baru.. emm lama tak update blog.. last weekend aku gi malaysian chocolate fair kat mid valley.. grab la mould satu hehe.. yg lain2 tu aku dok cuci mata jek..

sebenonya aku nk update blog pasal aku gi makan kat RFC 2 minggu sudah masa aku balik johor.. ( akak sila jeles la ngan aku sbb aku dapat makan RFC dulu dr ko.. hehe) lokasinya kat kluang johor.. ntah nape ntah kat kluang yg ada dulu.. aku tanya bebudak tu dia kata after this lokasinya kat bangi..

apa pendapat aku?? hiasan dalaman dia ok aa oren.. mcm restoren linda on lak... haha air dia mmg best aa radix nya brand semua.. ayam ada original and spicy gak.. nasi pon ada.. pizza pon ada.. semua ada la.. tapi bagi tekak yg dah biasa makan K** maybe akan komen tu ini aaa kan.. biasa la ni benda baru.. beli tu pon leh dapat point tau kalau guna kad HPA.. rugi aku tak ingat ko ic/ kad ko kak.. hehe next time la.. haa satu lagi.. bukan RFC je yg ada tau, RCH pon ada (Radix Chicken House).. yang ni aku lalu jek tapi tak masuk.. giler pecah perut nk makan kat 2-2 tempat tu.. hehe

ok tu jek la kot untuk masa yg terhad ni.. banyak keje menanti aku pas ni.. jumpa lagi jika ada masa dan kelapangan. Layan la gambar2 ni ok.


5 comments:

  1. ketua geng..from UK...heheJanuary 12, 2010 at 5:34 PM

    aku mmg jeles gilerrrr tgk ko makan RFC!!! huhu...ni buat aku nak balik M'sia cepat2 nih..rindu wei restoran kat sana!!!huaaa

    ReplyDelete
  2. salam pn mas..
    wah g kluang ke last week?? kalo sy ade kt umah konpom sy jemput pn mas dtg umah..ehee..kiss pipi aimy ntok sy ek..ehee

    ReplyDelete
  3. kak--> akau pon rindu nk makan2 ngan ko..
    anis --> next time saya ajak awak pastu leh la awak belanja.. hehehhe

    ReplyDelete
  4. waaa.. jeles dpt gi chocolate fair!!
    jeles lagi skali sbb dh dpt mkn kat RFC!!! hmm.. bila la agaknya RFC ni nak bukak kat bangi, dari awal thn lps dah dgr ura2, tp smpi skrg masih tak nmpk apa2 lagi...

    ReplyDelete
  5. wah...bila awak balik smpang angah??
    best rr dpt mkn RFC ek..
    bila nk belanja sy nih???
    hehe..

    ReplyDelete