CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 21, 2009

Demam

Jumaat lepas aimy demam lak kejap.. nape aku kata kejap sebab demam pagi tu kul 2 aku bawak gi klinik.. ingatkan nk terus balik .. aku ngan Mr Hubby gi makan jap kat cempaka rimba pastu ingat nk balik.. sekali aku tgk aimy mcm dah ok jek energetik jek memain.. so terus jek la bawak gi tesco beli brg sikit.. agaknya anak aku dh boring gi school balik umah.. hehe dia nk environment yang lain... balik tu aku bg makan ubat gak la.. tapi dia dah aktif balik Alhamdulillah.


gambar My Hubby ngan aimy yg tak macam org demam
lepas dari kejadian itu.. aimy dah mcm nk berjalan.. yeaaaa ibu sukaaa.. dia dah leh berdiri kejap2 hehe pastu gigi bawah pon dah nk kua.. dah rasa tajam dah.. hehe tak sabar nk gi soping ngan aimy.. so tak yah dukung lagi.. erk.. tapi kena kejar la pulak.. haha kurus sikit aku.

No comments:

Post a Comment