CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 3, 2012

I'm Back

hampir setahun aku tak berkesempatan nk mencoretkan apa2 kat blog aku yg tak sebape ni.. dan dalam masa setahun tu gak la macam2 benda yg jadi.. almost yg manis2 semuanya..
Alhamdulillah rezeki aku n family mencurah2 tahun lepas dan yg paling aku bersyukur dengan kehadiran seseorang yg sangat istimewa untuk kami dan akan menjadi kesayangan ayah, ibu dan kakak aimy.. oopss tak ketinggalan atok2, mak2 sedara n pak2 sedara hahahha. Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan Muhammad Afiy Aiman dalam kehidupan kami pada tanggal 2 Januari 2012 yg pastinya akan menceriakan n mewarnai lagi hidup kami.. :)

semalam aku baru mula bekerja setelah merehatkan tulang temulang dan otot saraf selama 3 bulan bercuti.. jenuh gak nk meng perabih cuti bersalin.. tapi bestttt wooo hahaha.

Azam aku tahun nih of course nk jadi isteri, ibu, anak dan pengajar yg lebih bagus dr sebelumnya haha.. azam yg mudah untuk dilafazkan tapi agak mencabar nk laksanakan. Dan aku paling harap dapat memberikan afiy aiman xclusive breastfeeding sehingga 2 tahun.. insyaAllah

oh ya .. maybe ada yg nk tahu apa makna nama baby aku kan.. simple
Muhammad - Yg terpuji
Afiy - pemaaf
Aiman - berkat, bertuah


No comments:

Post a Comment