CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 3, 2012

Breastfeeding Journey Part # 2

Mula kerja semalam aku dh mulakan rutin mengepam di opis.. mujurlah mmg dapat bilik sorang satu so.. ada la privacy nk buat keje2 ni kan haha.. so hasil hari pertama aku dapat +- 13 oz je Alhamdulillah.. kena usaha lagi ni.


2 kali jek aku sempat pam... pagi kul 8.30 dengan petang kul 4

Hari ke-2 bekerja aku dh gi bengkel setengah hari... so pepagi b4 gi keje dah pam kat umah dapat la 4 oz.. abis jek bengkel aku bergegas pam lagi dan tu la hasilnya.. hampir 9 oz.. syukur gak walaupun tak banyak.. kejap lagi b4 balik kena pam lagi sekali. harap lebih kurang semalam atau lebih banyak lagi la hasilnya..

sekali sesi mengepam... ok gak kan

dan semuanya tak akan berhasil tanpa khidmat si dia ni... haha Spectra Dew 300.. cukup berjaya hampir sebulan digunakan ni... diharap kamu terus berkhidmat dengan cemerlang ye.. ahaks



dan pastinya semua ini ibu lakukan untuk si comel ibu ni... tak sabar nk jumpa kakak aimy & afiy jap lagi balik keje.. miss both of u sooooooo much



No comments:

Post a Comment