Wednesday, October 14, 2009
Stress
Friday, October 9, 2009
Kuli ???
ko ingat ko tu dah bagus sangat ke?????? tolonggg lah
Kalau la aku.....betapa tingginya pangkat aku nnt aku akan selalu pandang ke bawah sbb orang-orang yang kat bawah nih la banyak membantu aku naik.. Takpe lah Tuhan maha mengetahui.. dan maha adil..
kepada ORG yang berkenaan... belajar la adap sopan sikit.. 15 tingkat pon taraf pendidikan ko... tinggi cemanapun jawatan & pangkat ko... jangan harap aku nk respect ko lepas nih okeyy. boleh blaaahhhhh
lowww attitute so.. lowww classs la ko.
puas ati aku...
chiow..
Tuesday, September 29, 2009
Aimy & Biha
say cheeseeee
sorang pandang atas .. sorang pandang bawah.. jangan pandang belakang udah le
Salam Aidilfitri
one happy family
Raya tahun nih aku beraya dekat umah mertua di masjid tanah.. kemeriahannya sama jek raya umah sendiri.. yang lebih meriah lagi sbb tahun nih aku dah Mr Hubby dah ada Aimy .. buah hati kami...
alaa tomeiiinya
Monday, September 14, 2009
Carrot cheese cake
gambar nih pon di ambil masa nk hantar kek tu.. baru teringat. :) so aku jual kek nih dengan rega RM 45 walaupun orang kata aku jual murah tapi takpe.. sbb aku buat nih pon tanda terima kasih n penghargaan kat dia sbb dia appreciate bakat dan hasil tangan aku.
**kak maryati komen : kek sedap tapi kalau lebih moist sikit lagi best. TQ kak
**komen aku : Topping tu kena kemaskan lagi.. carik teknik supaya kek lebih moist.. bekas tu carik yang keras sikit.
Thursday, September 10, 2009
Aimy the Explorer
wah wah wah anak ibu dah minat membaca rupanya.. ok buku ini aku beli kat sini dan berkoyan-koyan lagi barang aimy yang aku beli cume tunggu sampai dari UK... wahh menarik bunyinya tu.. aku nih extreme tul membeli (dlm erti kata lain shoping) tapi takpelah untuk digunakan turun temurun haha kalau tak ganaz la.
ok layan la gambar2 aimy dengan buku Dora d explorer choo choo dia tu..
Aimy 7 month
- Dah pandai duduk
- pandang kalau orang panggil nama dia (kalau panggil nama penuh dia akan keluarkan bunyi dan senyum) hehe
- sangat kuat okeh.. kita pegang tangan dia aja dia dah angkat badan dia untuk terus berdiri... lotihh den
- atok mat/mai dah belikan walker untuk aimy... sesi menjelajah menaiki walker telah bermula.. abis kuih2 aku dia langgarnya.
- dah pandai tarik bunga2 aku kat pasu.. pagi tadi sampai jatuh.. nasib baik tak pecah..
- kalau nampak susu dia.. hentak2 kaki tak sabo nk pegang botol susu dia
- penat ajo salam tapi yang dia buat adalah memakan tangan kita.. takpe la pelan2
- lebih tertarik kepada makanan org dewasa.. kalau kami berbuka/ bersahur dia pon sibuk nk join.
- dah pandai berpaut kat katil baby dia.. huhu sambil tersengehh.. sabo jek la.. takut tertonggeng jek
- dh pandai lambai... lambai ke pukul orang ke ntah la.. tapi gayanya menghayunkan tangan la.. hehe
- ok tu jek la dulu ... nnt sambung
alamak gambo ayah mana?? hehe ayah kat depan tgh drive .. lain kali la abang masuk blog ok









