CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 29, 2009

Salam Aidilfitri

Dah seminggu raya baru lah hegeh2 nk update blog yer.. hehe apa salahnya kan rayakan sebulan.. ok aku nk ucapkan selamat hari raya untuk keluarga , kawan sekolah, guru2 IT (termasuk akak ku nun jauh diperantauan.. UK.. hai bila lah aku dapat gi sana jumpa ko ek..huhu) , Kawan kat UTM, UKM, UPM, semua pelajar2 yang pernah diajar... dan semua la sama ada secara langsung ataupon tak.. mohon maaf zahir dan batin ..


one happy family


Raya tahun nih aku beraya dekat umah mertua di masjid tanah.. kemeriahannya sama jek raya umah sendiri.. yang lebih meriah lagi sbb tahun nih aku dah Mr Hubby dah ada Aimy .. buah hati kami...

senyum aja kejenya



alaa tomeiiinya

4 comments:

  1. geramnyee tengok aimy...bile saye nak dapat ni..hukhuk..sedeynyee...~~

    ReplyDelete
  2. doa and usaha jangan putus ok.. ntah2 dia nk kua kat melbourne kot :)

    ReplyDelete
  3. wah..wah..canggih blog ko..update lg tau..aku nak pantau konyer blog..akhir thn aku nak bg gred..hahah

    ReplyDelete
  4. cehh banyak la ko kak.. aku nih bz la sem nih... abis sem kang aku update la ari2.. haha

    ReplyDelete