CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 8, 2010

Besday Aimy @ Rumah 30 /1 /2010

sehari lepas celebration kat school aimy.. aku buat makan2 sikit kat rumah.. ala majlis nih pon bukan beriya sangat pon ajak opismate.. jiran2 ngan sedara mara jek.. sedara mara pon dh ramai okeh.. tapi memang tak plan nk ajak semua .. ajak yg dekat2 aja .. kalau raya memang kena jemput semua tu. ok majlis asalnya mula kul 3 ptg tapi di awalkan sikit sbb adik aku nk drive balik terengganu kul 2.30 so majlis dimulakan dengan Bacaan Doa oleh Ayah kepada si kecik yang diraikan.. sapa lagi Mr Hubby la kan.. pastu kami nyanyi lagu hepi besday la.. ngan aimy goyang2 kepala ikut lagu tu.. hehe.. then potong kek n makan2... tetamu yg dtg pastu terus makan jek.. majlis on sampai kul 8++ sbb tunggu pakcik Mr Hubby dr jalan klang lama yg keje petang tu.
Aku mewakili family mengucapkan terika kasih pada tetamu yg sudi hadir.. ina, kak tena, student aku yang hadir (aku tak jemput ramai pon sbb kalau umum kat facebook kang takut tak terlayan lak.. haha), kawan2 rapat aku ngan Mr Hubby Atok n Family (nong, aleesya n afeef + shah), Mr Azman, sedara mara , jiran tetangga, dan paling penting tulang belakang kami.. emak ayah aku dan Mr Hubby serta adik2 kami yang memang best dan boleh diharap :D. semoga majlis ini menjadi satu lagi kenangan indah untuk dikenang. sayang kamu semuaaa..



sesi baca doa & potong kek

tetamu yang hadir termasuklah bakal pengantin baru.. adik ipar aku ngan tunangnya.. ila, kak lang & family, makcik & family, busu & family


coklat & marshmallow untuk hidangan tetamu, fondant untuk hias kek..

kek yang aku kerjakan sehari suntuk.. huhu lotihhh (ayat nk beli oven beso) haha
antara hadiah yang aimy terima.. (bear, baju, kasut, bantal, stokin & scarf, coklat, lego, barbie) terima kasih semua.. tapi hadiah yang paling bermakna adalah doa kalian untuk aimy.

3 comments:

  1. waa...adk aimy daa bsr ea..slmt ari lahir ea adk aimy..smoga pnjg umo n d murhkn rzeki oleh Allah s.w.t..kek comei,adiah pom kiut miut jek nmpk..nk 1 leh..hihihi..sowi pn lame x bukak tenet prob..nie bawu follow blk blog pn=)

    ReplyDelete
  2. hahaha..okeh pn=)..nati letak laa agi pic adik aimy kt 2 ngah bergaya msti comey n kiut miut=)

    ReplyDelete