CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 3, 2009

Careless..

Hari ini hari yg paling kalut...dah lah bangun lewat.. pastu masa2 nak bersiap letak la si comel aimy atas katil. Dia punya bergolek sana bergolek sini.. punya la syok.. TIBA - TIBA.. dia menggolek pulak kat hujung katil dannnn terjatuh.. aduiii nasib baik la aku sempat tahan dia dari jatuh dengan impak yg kuat.. haha tapi jatuh jugak la macam terhantuk. Sian tul anak aku. Nih semua kelam kabut nak cepat punya pasal la..

Moral of the story : letak anak dalam baby court walaupun kita nk gi amik barang sekejappp aja. huhu.

Masalah kecuaian aku lom abis lagi... pas anta aimy aku nk gi keje dah.. tapi mana pulak peginya kunci bilik aku (opis)?? kua masuk umah aku carik.. kejap bukak wira kejap bukak kancil.. semua nya takde..rupa-rupanya kunci aku kat mana nak tahu.... cantikk aja tergantung kat pintu bilik aku...haha sengal tul

No comments:

Post a Comment